Nysatsningar för Event Sweden


Posted 3 månader sedan in Näringsliv

Imorgon är nu
Nollnitton online banner

Det händer mycket för Event Sweden just nu, med både nya samarbetspartners och nya satsningar som man hoppas kommer att kunna både locka nya kunder och gynna de kunder man redan har.

 

Inte minst har företaget förhoppningar på vad det nya samarbetet kommer att kunna tillföra när det gäller både erfarenhet och utvidgning av utbudet.

– Vi har nyligen tecknat ett avtal som gör oss till partners med Live Side Event AB. Vi kommer gemensamt att bli en av de större aktörerna på den svenska marknaden i vår bransch. Vi får en styrka och storlek att genomföra även de riktigt stora eventen, berättar Marcus Dombrowe.

Det nya samarbetet innebär en gemensam grund av kunskap, erfarenhet och material där man kommer att kunna erbjuda sina kunder nytt intressant material som till exempel tvåvåningstält. Material som ger kunderna helt nya möjligheter att planera och genomföra sina event.

Företaget har även nyligen även gjort klart med agenturen T-blustar för en ny modell av portabel eventtoalett som ser mycket intressant ut. Den ger bland annat möjlighet till mycket effektivare transporter.

– Eventmaterial är skrymmande och kräver på så sätt mycket transporter, så det här ligger i linje med vår strävan att lägga ett miljöperspektiv på vad vi gör, konstaterar Marcus Dombrowe.

Man ser ett spännande år framför sig, och ser fram emot att kunna förse både gamla och nya kunder med eventlösningar efter deras specifika behov.

– Vårt mål är att alltid ligga i framkant med vad vi kan erbjuda våra kunder, och i år står vi extra väl rustade, avslutar Marcus Dombrowe.

(Visited 4 times, 1 visits today)
Imorgon är nu

NYHETSBREV

Det senaste om Örebro. Direkt till din epost. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev.